بانوان یوونتوس آرشیو خبر ها
باربارا؛ اولین جام 2021 را به خانه آورد

باربارا؛ اولین جام 2021 را به خانه آورد

 

دختران یوونتوسی موفق شدند با درخشش باربارا بونانسه‌آ در دیدار فینال سوپرکوپا ایتالیا بانوان در برابر فیورنتینا پیروز شوند و اولین جام سال 2021 خانواده یوونتوس را به تورین بیاورند.

 

از آنجایی که به دلیل همه‌گیری بیماری کووید ― 19 در جهان، رقابت‌های فوتبال بانوان ایتالیا به پایان نرسید و تنها تیم یوونتوس به عنوان قهرمان سری A معرفی شد، فدراسیون فوتبال ایتالیا برای برگزاری بازی سوپر کوپا بانوان از روش جدیدی استفاده کرد. از این رو چهار تیم برتر جدول رده‌بندی فصل گذشته رقابت‌های سری A، یعنی یوونتوس، فیورنتینا، میلان و رم برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند. براساس قرعه‌کشی انجام شده، تیم بانوان یوونتوس در دیدار نیمه نهایی به مصاف تیم بانوان رم رفت که موفق شد با نتیجه 2 بر 1 پیروز شود. دو تیم میلان و فیورنتینا نیز با یکدیگر مسابقه دادند که تیم فیورنتینا به عنوان برنده بازی به مرحله فینال راه یافت و بازی فینال بین دو تیم یوونتوس و فیورنتینا برگزار شد که با نتیجه 2 بر هیچ به نفع دختران بانوی پیر به پایان رسید.

 

در این بازی ریتا گوارینو، بیانکونری را با ترکیب زیر و سیستم 3‐3‐4 به میدان فرستاد:

 

جولیانی، گاما، سالوی، سمبرانت، هییرنن (از دقیقه 89 لاندروف) ، گالی، کاروسو (از دقیقه 86 روسوچی) ، بواتین،، پدرسون، هرتینگ (از دقیقه 86 استاشکووا) ، جیرلی و بوناسه‌ئا (از دقیقه 72 چرنویا)

 

این بازی که ساعت 12:30 به وقت محلی در استادیوم کوموناله شهر کیاواری (همانند بازی نیمه نهایی) برگزار شد، از ابتدا بازی سختی برای دختران بود، چرا که فیورنتینا تیم قدرتمندی است و با ذهنیت کاملاً آماده وارد بازی شده بود.

 

با این وجود از همان دقاقی ابتدایی دختران حملات خود را آغاز کردند و در دقیقه 39 بونانسه‌ا موفق شد ضربه ارسالی از نقطه کرنر را وارد دروزاه ویولایی‌ها کند تا بانوان یوونتوس پیش بیفتند. بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان رسید و در نیمه دوم تنها ده دقیقه زمان لازم بود تا باربارا بار دیگر دروازه فیورنتینا را به لرزه دربیاورد و یوونتوس را با نتیجه 2 بر هیچ پیروز بازی فینال کند.

 

ریتا گوراینو سرمربی دختران سیاه و سفید پوش با اعلام رضایت از ذهنیت و عملکرد دخترانش گفت:

 

بعد از بازی نیمه نهایی این شکل از بازی را از تیم درخواست کردم و دختران نیز به درستی خواسته‌های مرا اجرا کردند. آنها از همان ابتدا بسیار خوب بودند و ما نمایش با کیفیتی را ارائه دادیم. هر پیروزی طعم مخصوص خود را دارد و از این پیروزی به بعد سعی می‌کنیم همچنان خود را ارتقا بدهیم و روز به روز بهتر و با کیفیت‌تر شویم.

 

کریستیانا جیرلی نیز با ابراز شادمانی از کسب عنوان قهرمانی در سوپر کوپا ایتالیا گفت:

 

ما بعد از نیمه نهایی راه درست را پیدا کردیم و امروز بسیار خوب بازی کردیم و کاملاً آماده پیروزی بودیم. ما یک برگ دیگر در دفتر تاریخ یوونتوس نوشتیم و به این امر افتخار می‌کنیم. پیروزی همیشه لذت‌بخش است به ویژه اگر در کنار چنین گروهی باشد.

 

 

 

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: